Použít krásu

Domov >> Použít krásu

Zkušenosti uchazečů o zaměstnání
Job Application Candidate Experience  (3

Na základě výsledků analýzy výkonnosti inzerátů na pracovní místa vám pomůžeme optimalizovat proces podávání žádostí o zaměstnání na všech zařízeních. Sledováním cest uchazečů o zaměstnání budeme schopni zlepšit konverzní poměr mezi kliknutím a podáním žádosti a zajistit výjimečné zážitky pro uchazeče.

Získejte více relevantních uchazečů o zaměstnání

Chcete snížit počet vyřazených uchazečů během procesu podávání žádostí? Poskytněte svým uchazečům skvělý zážitek při podávání žádostí o zaměstnání. Zjednodušte process i způsoby podávání žádostí o zaměstnání, zefektivněte kroky a snižte rozsah vyžadovaných informací.

Snižte náklady na nábor zaměstnance a zároveň posilte svou značku zaměstnavatele

Vynikající zkušenosti uchazečů vedou k vyššímu počtu uchazečů se stejným rozpočtem na náborová média, k nižším nákladům na nábor s lepší návratností investic do využitých náborových médií. Vynikající zkušenosti rovněž posílí značku společnosti na trhu.

Získejte úplný přehled o cestě uchazečů k zaměstnání

Pomáháme pochopit chování uchazečů o zaměstnání při interakci s žádostmi o zaměstnání. Sledování odchodů uchazečů z procesu pomáhá dále optimalizovat proces podávání žádostí o zaměstnání. Získané metriky mohou zlepšit proces plánování vedoucí k využití vhodných médií.

h.png
Zpětné cílení na kvalifikované uchazeče o zaměstnání

Pomocí všech dostupných digitálních reklamních kanálů můžeme znovu zacílit na relevantní kandidáty, kteří nedokončili požadovanou žádost o zaměstnání, a znovu je oslovit. Vytváříme podobná oborová publika, abychom mohli cílit na uchazeče o zaměstnání na internetu, kteří mají podobné charakteristiky jako vaši nejkvalifikovanější nebo nejúspěšnější zaměstnanci.

a1.png

O 40% vyšší míra konverze kliknutím na použití

a2.png

O 20–50% větší potěšení kandidátů

a3.png

Plný přehled o cestě vašeho kandidáta

Přidání HR chatbota do sady náborových technologií.

Aktivace používání chatbotů při náboru jistě přidá hodnotu celému procesu náboru.  Efektivitu chatbotů jistě zaznamenáte v počtu nově přijatých zaměstnanců a v úspoře času náborářů.

Níže najdete přehled oblastí, ve kterých může tato nová náborová technologie pomoci:

Vyhledávání uchazečů:

Většina funkcí sourcingu se točí kolem opětovného získávání kandidátů z fondu talentů, databáze ATS.  Bot se podívá na otevřená pracovní místa, porovná je s kandidáty dostupnými v databázi a osloví je, aby zjistil, zda se chtějí zapojit do náborového procesu.

Automatizované prověřování:

Chatboti jsou opravdu skvělý při prověřování kandidátů pomocí základních náborových otázek. Dokážou zpracovat hluboké rozhovory s kandidáty a uchazeči o zaměstnání o jejich zkušenostech, očekáváních a zjistit, zda mají dovednosti, které volné pracovní místo vyžaduje.

Přístup z kariérních stránek:

Správně nainstalovaný bot funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu jako konverzační rozhraní a nasměruje lidi na vaše kariérní stránky, zodpoví jim klíčové otázky, navede je na příslušné pracovní nabídky nebo je pošle k náboráři, který je bude dále kontaktovat.

Plánování pohovorů:

Chatboti HR jsou navrženi a připraveni na plánování pracovních pohovorů.  Dokážou aktualizovat kalendáře, vyhledávat volná místa u více náborářů a další. Stručně řečeno, HR chatboti mohou docela dobře plnit některé úkoly šikovného HR koordinátora.

Zkušenosti uchazečů:

Uchazeči mají otázky - náborový roboti a roboti pro podávání žádostí o zaměstnání mají odpovědi.  I po uskutečněném přijímacím pohovoru může chatbot uchazečům odpovídat na otázky týkající se stavu žádosti a může poskytnout informace, které lze nalézt v příručce pro zaměstnance.

Nástup zaměstnanců:

Někteří z chatbotů budou fungovat jako virtuální asistenti, kteří budou pomáhat s předpřijímáním, přijímáním a opětovným přijímáním zaměstnanců.  Vysoce pokročilý bot bude schopen naučit se odpovědi na mnoho otázek, které se objevují během procesu onboardingu, a poskytne zaměstnancům lepší zkušenosti, čímž zbaví členy vašeho HR týmu stresu.

Umělá inteligence:

Přidejte se do klubu lídrů a komunity v oblasti HR a náboru nové generace, kteří využívají umělou inteligenci k plnění svých úkolů.  Není pochyb o tom, že AI je neustále se vyvíjející silou, kterou by vedoucí pracovníci v oblasti lidských zdrojů měli využívat již nyní.

Upřímné varování:

Lidské interakce jsou klíčem k tomu, aby zkušenosti uchazečů o zaměstnání a kandidátů zůstaly na nejvyšší úrovni.  Rozvíjející se umělá inteligence a chatboti by měli rozšiřovat to, co dělá váš tým, nikoliv to nahrazovat.  Nikdy neztrácejte ze zřetele člověka, na kterém záleží nejvíce, tedy kandidáta, uchazeče o zaměstnání, vaše budoucí i stávající zaměstnance.

Nenechte se strhnout stávajícím humbukem kolem umělé inteligence.  Existuje, je rozhodně nesmírně užitečná - ale nevyřeší všechny interní procesní a organizační problémy.