
Použít krásu
Domov >> Použít krásu
Zkušenosti uchazečů o zaměstnání

Na základě výsledků analýzy výkonnosti inzerátů na pracovní místa vám pomůžeme optimalizovat proces podávání žádostí o zaměstnání na všech zařízeních. Sledováním cest uchazečů o zaměstnání budeme schopni zlepšit konverzní poměr mezi kliknutím a podáním žádosti a zajistit výjimečné zážitky pro uchazeče.
Získejte více relevantních uchazečů o zaměstnání
Chcete snížit počet vyřazených uchazečů během procesu podávání žádostí? Poskytněte svým uchazečům skvělý zážitek při podávání žádostí o zaměstnání. Zjednodušte process i způsoby podávání žádostí o zaměstnání, zefektivněte kroky a snižte rozsah vyžadovaných informací.

Snižte náklady na nábor zaměstnance a zároveň posilte svou značku zaměstnavatele

Vynikající zkušenosti uchazečů vedou k vyššímu počtu uchazečů se stejným rozpočtem na náborová média, k nižším nákladům na nábor s lepší návratností investic do využitých náborových médií. Vynikající zkušenosti rovněž posílí značku společnosti na trhu.
Získejte úplný přehled o cestě uchazečů k zaměstnání
Pomáháme pochopit chování uchazečů o zaměstnání při interakci s žádostmi o zaměstnání. Sledování odchodů uchazečů z procesu pomáhá dále optimalizovat proces podávání žádostí o zaměstnání. Získané metriky mohou zlepšit proces plánování vedoucí k využití vhodných médií.

Zpětné cílení na kvalifikované uchazeče o zaměstnání

Pomocí všech dostupných digitálních reklamních kanálů můžeme znovu zacílit na relevantní kandidáty, kteří nedokončili požadovanou žádost o zaměstnání, a znovu je oslovit. Vytváříme podobná oborová publika, abychom mohli cílit na uchazeče o zaměstnání na internetu, kteří mají podobné charakteristiky jako vaši nejkvalifikovanější nebo nejúspěšnější zaměstnanci.

O 40% vyšší míra konverze kliknutím na použití

O 20–50% větší potěšení kandidátů

Plný přehled o cestě vašeho kandidáta
Přidání HR chatbota do sady náborových technologií.
Aktivace používání chatbotů při náboru jistě přidá hodnotu celému procesu náboru. Efektivitu chatbotů jistě zaznamenáte v počtu nově přijatých zaměstnanců a v úspoře času náborářů.
Níže najdete přehled oblastí, ve kterých může tato nová náborová technologie pomoci:
Vyhledávání uchazečů:
Většina funkcí sourcingu se točí kolem opětovného získávání kandidátů z fondu talentů, databáze ATS. Bot se podívá na otevřená pracovní místa, porovná je s kandidáty dostupnými v databázi a osloví je, aby zjistil, zda se chtějí zapojit do náborového procesu.
Automatizované prověřování:
Chatboti jsou opravdu skvělý při prověřování kandidátů pomocí základních náborových otázek. Dokážou zpracovat hluboké rozhovory s kandidáty a uchazeči o zaměstnání o jejich zkušenostech, očekáváních a zjistit, zda mají dovednosti, které volné pracovní místo vyžaduje.
Přístup z kariérních stránek:
Správně nainstalovaný bot funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu jako konverzační rozhraní a nasměruje lidi na vaše kariérní stránky, zodpoví jim klíčové otázky, navede je na příslušné pracovní nabídky nebo je pošle k náboráři, který je bude dále kontaktovat.
Plánování pohovorů:
Chatboti HR jsou navrženi a připraveni na plánování pracovních pohovorů. Dokážou aktualizovat kalendáře, vyhledávat volná místa u více náborářů a další. Stručně řečeno, HR chatboti mohou docela dobře plnit některé úkoly šikovného HR koordinátora.
Zkušenosti uchazečů:
Uchazeči mají otázky - náborový roboti a roboti pro podávání žádostí o zaměstnání mají odpovědi. I po uskutečněném přijímacím pohovoru může chatbot uchazečům odpovídat na otázky týkající se stavu žádosti a může poskytnout informace, které lze nalézt v příručce pro zaměstnance.
Nástup zaměstnanců:
Někteří z chatbotů budou fungovat jako virtuální asistenti, kteří budou pomáhat s předpřijímáním, přijímáním a opětovným přijímáním zaměstnanců. Vysoce pokročilý bot bude schopen naučit se odpovědi na mnoho otázek, které se objevují během procesu onboardingu, a poskytne zaměstnancům lepší zkušenosti, čímž zbaví členy vašeho HR týmu stresu.
Umělá inteligence:
Přidejte se do klubu lídrů a komunity v oblasti HR a náboru nové generace, kteří využívají umělou inteligenci k plnění svých úkolů. Není pochyb o tom, že AI je neustále se vyvíjející silou, kterou by vedoucí pracovníci v oblasti lidských zdrojů měli využívat již nyní.
Upřímné varování:
Lidské interakce jsou klíčem k tomu, aby zkušenosti uchazečů o zaměstnání a kandidátů zůstaly na nejvyšší úrovni. Rozvíjející se umělá inteligence a chatboti by měli rozšiřovat to, co dělá váš tým, nikoliv to nahrazovat. Nikdy neztrácejte ze zřetele člověka, na kterém záleží nejvíce, tedy kandidáta, uchazeče o zaměstnání, vaše budoucí i stávající zaměstnance.
Nenechte se strhnout stávajícím humbukem kolem umělé inteligence. Existuje, je rozhodně nesmírně užitečná - ale nevyřeší všechny interní procesní a organizační problémy.